zondag 20 januari 2019

Wandelradar: Is het goed wandelweer vandaag?

Ik vond vandaag een leuke site waarop je kunt zien of het wel goed wandelweer is. Ga naar:

https://www.weerplaza.nl/Wandelweer:


Stel ik heb zin om morgenvroeg in Budel Dorplein naar de Looserplas te gaan om te wandelen: dan vul ik in: Budel, en kies vervolgens: Budel Dorplein:
Ik scroll even door naar morgenvroeg:
En je ziet: het is prima wandelweer in Budel-Dorplein. Je ziet dat er zon komt, de temperatuur, de windkracht en -richting en de neerslag.


En je kunt ook nog kijken voor de rest van de week, mss dat een andere dag betere condities heeft:

 En tot slot kun je ook nog de actuele buienradar raadplegen:


Hoe leuk is dat! Superhandig toch?
Ik heb meteen ook de Wandelweer gadget rechtsboven op mijn blog gezet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten