zaterdag 14 juli 2018

Boswachterspaden van Staatsbosbeheer

"Nieuw! Onze boswachters (van Staatsbosbeheer) hebben de allermooiste wandelroutes voor je uitgestippeld: de boswachterspaden. Zoek je favoriete boswachterspad (bij jou in de buurt) en trek er op uit! www.staatsbosbeheer.nl/boswachterspaden."

Zo luidde een bericht op facebook. Zij nemen je mee langs hun favoriete plekjes. Laten je ruige zijpaadjes nemen waar je anders voorbij zou lopen. Sturen je de heuvel op voor het mooiste uitzicht. Wijzen je op de meest bijzondere planten en dieren. Van korte ommetjes tot lange struintochten. Wandelen, fietsen of kanoën; er is voor ieder wat wils! Nou, dat is nou echt iets voor mij!!

Ik heb me aangemeld bij Staatsbosbeheer voor de nieuwsbrief, dan krijg ik elke maand de mooiste boswachterspaden gratis in mijn mailbox. Op de site van Staatsbosbeheer staat een link naar alle paden, die je gratis kunt downloaden. Erg leuk!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten