donderdag 21 september 2017

Langzaamaan afscheid nemen van mijn "ZOMERGASTEN"

Ik kan er maar geen genoeg van krijgen....van die zandbijtjes...ik vind ze zo mooi. Nu moet ik wel bekennen dat er momenteel in mijn tuin niet meer zo heel veel insecten rondvliegen. In de herfst neemt het aantal flink af. Maar ik vind het zo leuk om elke dag even met mijn camera de tuin rond te gaan. Ik denk steeds: het kan altijd nog beter, of vaak ook maak je per toeval een supermooie foto.

Langzaamaan moet ik afscheid nemen van mijn "ZOMERGASTEN"

Maar ik wil toch nog mijn foto's met jullie delen, voor zolang ze er nog zijn in mijn tuin...:




Ook de nimf van de groene stinkwants zie ik nog elke dag op dezelfde plek:



En de jonge vuurwantsjes zijn nog wanhopig op zoek naar iets eetbaars:




Op de valreep kwam er nog een mooi zandblauwtje op bezoek:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten