dinsdag 2 oktober 2018

Welke vogels zitten er in mijn tuin?

De Vogelbescherming heeft weer iets leuks. In de nieuwsbrief  Vogels Digitaal van oktober kun je dmv van je postcode door te geven een overzichtje krijgen van welke vogels in jouw omgeving en dus ook jouw tuin veel kunnen voorkomen. Hoe leuk is dat. Je kunt je postcode opgeven bij mijn-vogeltuin.

Ik kreeg dit overzicht:



Ik heb ze inderdaad allemaal al eens gezien in mijn tuin. Vooral in de winter, als ik een voederplaats heb voor de vogeltjes. Naast deze vogels zie ik ook regelmatig kraaien, kauwen, houtduiven, Turkse tortels.

Je kon 5 vogels aangeven waarvan je tips wil hebben wat je nog meer voor ze kunt doen. Ik koos deze, die die ik het minste heb gezien natuurlijk:


Als je je emailadres vervolgens invult krijg je voor altijd toegang tot je persoonlijke pagina binnen mijnvogeltuin.nl en ontvang je jaarlijks maximaal 8 gratis e-mails met meer informatie over vogels en je tuin/balkon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten