donderdag 17 januari 2019

Leuke publicaties: mijn foto in de Grenskoerier

Allereerst de vermelding van "onze" uitkijktoren op de Grashut in het Weerterbos in het tijdschrift Roots december 2018:




De trap naar boven:


Ik ga even reclame maken voor Roots haha. Ik heb een abonnement op Roots. En ik kan het iedereen aanbevelen.


Het is een hartstikke mooi modern natuurblad, gemiddeld wel 150 blz dik!!! Als het in de brievenbus valt wil ik het in één ruk uitlezen. Naast de vele prachtige natuurfoto's heeft het leuke aansprekende rubrieken zoals:
  • beleven en ontdekken met mooie tips om de natuur te ontdekken en naar buiten te gaan
  • flora en fauna met heel veel leerzame info en foto's van de natuur in die maand
  • naar buiten met mooie wandelroutes en uitneembare routekaarten
  • columns van oa boswachters met mooie verhalen
  • fotografie over mooie gebieden, ook buitenlands, met veel fotografietips en fotowedstrijden
  • elke maand met oa een agenda wat en waar leuke dingen te beleven zijn in de natuur
Als je al geen actieve natuurbewonderaar bent dan wordt je het vanzelf als je al die leuke dingen leest. Roots maakt de natuur toegankelijk voor iedereen. Je krijgt zin om eropuit te trekken en ook op zoek te gaan naar de dingen die je gezien en gelezen hebt!

Dan een publicatie van een van mijn foto's in ons lokale blaadje "De Grenskoerier". Elke week wordt daarin een foto geplaatst van de natuur uit de regio, die door iemand is ingestuurd. En ik dacht: laat ik ook eens een foto in sturen. En hij werd gepubliceerd in de 3e Grenskoerier van dit jaar: 16-01-2019:


Het was een foto die ik gemaakt had tijdens mijn wandeling in het Weerterbos nabij Daatjeshoeve op 3 januari. Leuk dat hij is geplaatst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten