zondag 3 september 2017

Akkerweidehommel in actie



Met deze foto's wil ik proberen te laten zien hoe mooi het is als je zo'n hommel op een bloem ziet landen, en dan helemaal in n bloem ziet kruipen  en daarna onder het stuifmeel er weer uit ziet komen. Dat alles duurt maar enkele seconden, dus scherpstellen is erg lastig. Ondanks dat de foto's niet allemaal scherp zijn vind ik ze toch de moeite waard om te posten, omdat ze actie laten zien.


Nooit geweten dat ze zo'n lange zuigsnuit hebben:


Helemaal in de bloem gekropen:


En nu snel weer eruit:




Op naar de volgende bloem:


Ik heb van dit alles ook een filmpje gemaakt, welke op mijn youtube kanaal staat. Aan de rechterzijde in de balk staat een link naar mijn youtube kanaal: video's. Als je daarop klikt kun je het filmpje bekijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten